چهارمین جایزه مسئولیت اجتماعی و پایداری اردیبهشت برگزار میشود

به گزارش روابط عمومی ، تایماز سید مصطفائی دبیرکل چهارمین دوره جایزه مسئولیت اجتماعی و پایداری بنگاه های اقتصادی از برگزاری این رویداد در سی و یکم اردیبهشت ماه خبر داد .


تایماز سید مصطفائی گفت ؛ این رویداد پس از دو سال وقفه به علت شیوع بیماری کرونا و با تلاش دبیرخانه دائمی و استقبال چشمگیر بنگاه های اقتصادی بزرگ و مهم کشور ، سی و یکم اردیبهشت ماه و در محل مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار خواهد شد .
دبیرکل چهارمین جایزه ادامه داد ؛ اکنون ممیزی و ارزیابی اسناد و بازدید از محل و تطبیق گزارش های دریافت شده طبق استانداردهای بین المللی و بومی شرکت های ثبت نام شده توسط ارزیابان مجرب دبیرخانه دائمی در حال انجام می باشد و پس از وصول تمام گزارش های ارزیاب ها ، کمیته داوران تشکیل و نسبت به بررسی آثار و در راستای آن اعلام نتایج اقدام خواهند نمود که این نتایج در مراسم اختتامیه به سمع و نظر عموم خواهد رسید .
تایماز سید مصطفائی از حضور مدیران عالی رتبه خصوصی و دولتی ، مقامات دولتی ، نمایندگان مجلس و روسای انجمن های علمی و صنفی کشور در مراسم اختتامیه خبر داد .
ایشان تاکید نمود که برگزاری این رویداد از سال های قبل موجب توسعه و ترویج مسئولیت اجتماعی شرکتی و توسعه پایدار و علاقمندی بیش از پیش بنگاه ها به این موضوع شده است .

اطلاعات بیشتر در پایگاه اطلاع رسانی جایزه مسئولیت اجتماعی و پایداری بنگاههای اقتصادی ایران به نشانی:

http://csraward.ir

 

Some More Cool Projects