Etiquette

اتیکت برای مدیران

آگاهی مدیران و کارشناسان شرکتها و سازمانها از تفاوت های فرهنگی و نقش آداب معاشرت در برقراری ارتباط مؤثر خصوصاً در سطح بین المللی از ضرورتهای “سیستم آموزشی مدیریتی” در کشورهای پیشرفته و کشورهای در حال توسعه می باشد. با توجه به اینکه مبحث Business Etiquette از جمله موضوعات تکمیلی در سلسله آموزش های مدیران به شمار می آید، لازم است که از اخلاق حرفه ای (Ethics) و تشریفات (Protocol) متمایز شود.

شخصیت واقعی مدیران نه پشت میز مذاکرات، بلکه به هنگام عبور از درب ها و گذشتن از پله ها نمایان می شود !

سرفصل های دوره های آموزش اتیکت برای مدیران بشرح زیر می باشد:

  • آداب معاشرت در تجارت بین الملل به عنوان حلقه گمشده در سیستم آموزش مدیریتى ایران
  • آشنایى با اصول آداب اجتماعى و ارتباط آن با موفقیت هاى شغلى
  • آشنایى با کد لباس و اهمیت آن در جامعه و تجارت
  • آشنایى مدیران با چیدمان میز غذا و نحوه صحیح صرف چاى و قهوه
  • مهارتهاى ارتباطى و نکات اتیکتى مربوط به آنها با توجه به تفاوتهاى فرهنگى
  • اصول آداب معاشرت در تجارت بین الملل

جهت کسب اطلاعات بیشتر، لطفاً از طریق لینک “ارتباط با ما” در بالای صفحه و یا شماره تماس اعلام شده، با ما تماس حاصل فرمائید.

دیدگاهتان را بنویسید