یادگیری و تجربه با چه کسانی؟

در بازار رقابتی امروز، استراتژی بازاریابی سازمان برای کسب مزیت رقابتی و دستیابی به موفقیت بلندمدت، مهم است. به همین خاطر، آموزش و یادگیری بازاریابی، یکی از مولفه های حیاتی استراتژی کلی کسب و کار ماست. با بهبود مستمر در درک و کاربرد مفاهیم بازاریابی، ما می توانیم بهتر هدف مخاطبان خود را تشخیص دهیم و ارتباط بیشتری با آنها برقرار کنیم. همچنین برند خود را ترویج داده و شناخته شده کنیم، مشتریان را به خود جذب کنیم و در نهایت، فروش و درآمد خود را افزایش دهیم. با سرمایه گذاری در طرح های آموزشی و یادگیری بازاریابی، در آینده سازمان خود سرمایه گذاری می کنیم. این به معنای بروز بودن در دنیای رقابتی، سازگاری با تغییرات موجود و فناوری ها است. پس با ما همراه باشید تا قدم بعدی در مسیر بازاریابی را برداشته تا استراتژی هایمان را برای دستیابی به موفقیت های بیشتر در سالهای آینده پیشرفت دهیم!

Nirvana Co. Staff

ما را بیشتر بشناسید

"تمایز" برازنده اعضای ماست!

دکتر سعید اسمعیل لو

مدیر مجموعه توسعه کسب و کار نیروانا

جناب آقای مجید رویگر حقرو

معاونت بازاریابی هولدینگ رحمانی نویسنده کتاب بازاریابی فانوسی

دکتر میثم نصیری

مدرس و مشاور کسب و کار - فعال حوزه تولید

جناب آقای تایماز سیدمصطفایی

دبیر جایزه ملی مسئولیت اجتماعی

جناب آقای خیام عسگری

مدیر و موسس مدرسه بازاریابی تهران

جناب آقای سیدجواد موسوی

مدرس و مشاور حوزه خرده فروشی مدیرعامل گروه مشاوران توسعه بازار آوید

جناب آقای دکتر نادر غریب نواز

مشاور فروش و بازاریابی

سرکار خانم سیده نازنین نصیری پور

مدیرعامل شرکت لیما - مشاور مراکز خرید

دکتر بهروز ناصرالمعمار

کارآفرین سریالی و موسس IMCS

دکتر علیرضا آل قیس

استاد دانشگاه در حوزه بازاریابی، مدیریت و منابع انسانی

دکتر کامران صحت

مدرس و مشاور برندهای داخلی و بین المللی

جناب آقای مهدی عارفی داریانی

مدیرعامل فروشگاههای زنجیره ای یاران دریان